00:00
00:00
View Profile Milumbar

All 15 Audio Reviews

15 w/ Responses

Woah, hold it!

Woah, haha this time I reached my all desired orgasm at the start, dang! This song is like, umm let's see! Ok this song is like a reaaalllly hot chick, like so hot that eskimos burn :P and the listeners are horny 15s HAHA, lets just say, eratic audio orgasm..prema- settle down... Make another one! haha..damn i wish i had more spare time ;)

headbang87 responds:

Haha ^^ thanks for taking the time to listen to/review this song too! I'm glad that my song could stimulate your ears to an orgasm this time!
Fuck! you're one of the funniest reviewers I ever had! xD what a hilarous comparison!! At the moment I'm working on a song for an FPS, this will be cool too!
Thanks for enjoying, reviewing and voting!
Keep on killin' \../(O.O)\../ HB87

nice

Danced away the night with this one!! Got to school, ha homework... Jesus i hate the stuff... Any ways Nice song man, !

Mich responds:

W00T :p
Thanks man!

King

Slow entrance, guitar builds...drums build..slowly..sooo slowly, then faster we get, faster, faster ,FASTER, FASTER, OMG FASTER>>>>! Then umm, were did the orgasm go? See what I'm saying here? haha It's good, but i felt no BOOOM! (well at the end i did XD) I didn't think the guiat and drums were big enough?
Keep it up man! i liked it! haha I'd like to see a remix? Cheers!

headbang87 responds:

xD thanks for the funny review man! Yes, you're may right, the rocky part is not big enough, at the moment I'm a little busy, but maybe later I'll work on this song, I did this song in 2 turns, the slow intro part 2 years ago, and the rest yesterday, so I guess that it's ok that this song isn't perfect now. If you want to hear a song with more power in it, check my "sick of you" audio submission (if you have time)
Thanks for enjoying and the cool review
HB87

i is good :\

yes dis is trance :|

diplomatikProduktion responds:

lol thxxx

WOOW

Woah i really like this!

BLACKNOISE responds:

Good to hear, I liked it a lot too :P

Nice

Just what I'm looking for in a song, glad to see you've added that bassline!

Kthxbai

Thanks man, this is going int my favourites!
Btw yeaaaaaaaaaaah ;)
collab?

Love it

I love this song! You have to make a remix!

Perfect

THANK YOU!

SkyMarshall responds:

Thank YOU =)

Respect

Nice man!!

Earth is Full, Go Home

n/a, Male

DJ

Athens

Joined on 9/30/06

Level:
5
Exp Points:
190 / 280
Exp Rank:
200,291
Vote Power:
4.14 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
136,366
Blams:
6
Saves:
17
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal